Wie is online

We hebben 82 gasten en geen leden online

I.v.m. de nieuwe privacywet (AVG) kunt u niet meer zonder meer De Schakel lezen of het fotoalbum bekijken.
Hiervoor moet u eerst inloggen.
De gebruikersnaam en het wachtwoord kunt u opvragen bij onze voorzitter.

Dhr. W.J. Jolink 0315328139 of 0638104632

Log in om "De Schakel" te lezen of om het fotoalbum te bekijken..

Welkom op de voorpagina van de website van de Protestanste gemeente te Gendringen-Bontebrug.

Hier kunt u kennismaken met onze kerkelijke gemeente en haar activiteiten.
Wij weten dat deze site nog lang niet af is, dus als u nog informatie of aanmerkingen hebt neem dan even contact op met:

postmaster@pg-gendringen-bontebrug.nl

Wij zijn een groene kerk.

Voor informatie hierover klik hier.

Onze gemeente bezit 2 kerkgebouwen:

1. Sint Maartenkerk, Grotestraat 28, 7081 CG Gendringen
  2. Protestantse kapel, Koninginneweg 2, 7078 BH Megchelen

Verder bezit de gemeente 1 pastorie:

1. Ranonkel 21, 7081 GP Gendringen

TARIEVEN

Het College van Kerkrentmeesters heeft de tarieven voor gebruik van de kerkgebouwen en de tarieven voor de begraafplaatsen in Gendringen en Megchelen vastgesteld.

Vanaf 1 januari 2014 gelden de volgende tarieven voor het gebruik van een kerkgebouw:

Bij huwelijksvoltrekkingen:

Voor een huwelijksvoltrekking (kerkelijk huwelijk) worden geen kosten in rekening gebracht, indien ten minste een van de partners lid van de gemeente is en de eigen predikant voorgaat.
Indien op verzoek van de partners een andere predikant voorgaat zijn de predikantskosten voor eigen rekening.
Voor een huwelijksvoltrekking (kerkelijk huwelijk) indien beide partners geen lid van de gemeente zijn € 200,-- plus de kosten van de predikant.
Voor een huwelijksvoltrekking (burgerlijk huwelijk) € 200,--
(deze bedragen zijn inclusief de diensten van de koster, maar exclusief de kosten voor de organist).
Indien de kerk voor een organist zorgt, wordt  € 75,-- plus reiskosten extra in rekening gebracht

Bij rouwdiensten:

Voor het gebruik van het kerkgebouw worden geen kosten in rekening gebracht, indien de overledene lid van de gemeente was en de eigen predikant voorgaat.
Indien op verzoek van de nabestaanden een andere predikant voorgaat zijn de predikantskosten voor eigen rekening.
Kosten van de diensten van de koster € 35,--
Kosten voor de organist (indien de kerk voor een organist zorgt) € 75,-- plus reiskosten.

Bij overige gelegenheden (concerten e.d.): Tarieven op aanvraag.

JSN Epic is designed by JoomlaShine.com