Voor hen die niet of nauwelijks in staat zijn zondags naar de kerk te komen en die toch graag de kerkdienst mee willen beleven is er de mogelijkheid gebruik te maken van het zogenaamde ‘lucaskastje’. Eenvoudig thuis te installeren.

Vanaf 16 februari 2013 is het niet meer mogelijk om deze Lucaskastjes via een telefoonlijn aan te sluiten, vanaf deze datum is een internetaansluiting noodzakelijk.

Ook het terugluisteren van de kerkdiensten behoort tot de mogelijkheden.
De diensten worden vastgelegd op de website "Kerkdienst Gemist" en kunnen op ieder gewenst tijdstip beluisterd worden.

Wilt u via een PC een dienst van onze kerken beluisteren of terug luisteren, klik dan op onderstaand logo van Kerkdienstgemist om direct toegang te krijgen tot de meest recente opnames.